torsdag den 25. september 2014

3 i 1

3 i 1. Nu snakker i altså hverken om Kinderæg eller negleklippere.... Mere sådan tre blogs samlet i en. For det er, helt ærligt, lidt åndsvagt at jeg har 3 blogs som jeg aldrig rigtig får skrevet nok på hver især så der kommer god dynamik og flow af indslag, i stedet for bare at have en, der jævnligt bliver opdateret.
Derfor har jeg besluttet at fusionere alle mine blogs - det de hver især repræsenterer: Generelle emner, skrump og madlavning mm er jo altså sammen en del af mig, så derfor: why not?

Ergo kommer der til at være mere om mad, huslige sysler, sundhed, skrump (eller forsøg på det) og alt det andet der rører sig i mit liv.
Jeg håber på masser af aktivitet henover efteråret/vinteren - intentionerne er der i hvert fald!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar