mandag den 15. april 2013

En helt almindelig mandag

Sådan en er det i dag. Mandag d.15. april 3013.
Vejrudsigten er fyldt med grå, dryppende skyer og et kig ud af vinduet er også gråt, vådt og kedeligt. Formiddagen er indtil nu gået med at drikke kaffe, surfe på nettet og vaske tøj. Jævnt uinspirerende. Humøret er lidt mandagsagtigt også. Sådan bare... bah... Det hænger ganske givet også sammen med at jeg lige har haft hyggeligt besøg af min far og skal til København og se dejlige mennesker lige om lidt så de 4 vagter der venter fra i eftermiddag til jeg sidder i flyet torsdag aften skal ligesom bare overstås.
Gad godt, at solen skinnede og jeg havde fri så jeg kunne gå en lang tur i den dejlige natur. Tror bare jeg tager en kop kaffe mere inden arbejde....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar