lørdag den 31. januar 2009

Det er hvidt derude, kyndelmisse slår sin knude...

Faktisk er det ikke spor hvidt derude, nærmere sådan lidt brunt-i-gråt -agtigt. Kedeligt på den kedelige måde. Savner noget grønt og solstråler der varmer. Den første forårsdag. En forårsdag, hvor solen bare skinner. Men kyndelmisse er det snart...
Og ferie er det. Er i den forbindelse draget til Åbenrå hvor programmet mest hedder afslapning, gode bøger, god mad og så måske en lille middagslur. Så tilpas langt væk fra Nørrebros travlhed, at jeg kommer helt ned i gear og får slappet af i alle celler. Dét skal man ikke undervurdere effekten af.
Ellers er det Ghana der er i mine tanker. Med 11 dage til afrejse er det jo lige om lidt. Jeg både glæder mig ekstremt meget og er ret spændt på hvordan det bliver at opleve en kultur SÅ markant anderledes. GLÆDER mig måske allermest til 27 grader og sol. Det kan man forholde sig til og det er i den grad tiltrængt midt i vinterkulden. Hvis bare jeg får lidt fregner på næsen, så er jeg glad. Synes stadig der er 117 ting som skal nåes, men på en eller anden måde lykkes det jo som regel alligevel at nå det hele. Helt sikekrt er det i hvert fald at det bliver en oplevelse for livet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar