fredag den 16. januar 2009

Når motivationen mangler..

Jeg havde egentlig aldrig troet jeg skulle sige det, men jeg er glad for at jeg snart er færdig med praktikken. Jeg gider ikke mere, motivationen er pist væk og jeg keeeeder mig. Jo, det er da meget hyggeligt at være på barselsgangen, men jeg savner fødegangens travlhed og udfordringer. Det er jo dér jeg hører til. Heldigvis lakker det mod enden med 5 vagter tilbage, så mon ikke det går. Og SÅ er det ferie. Og SÅ er det snart til til at tage til Ghana. Jeg glæder mig helt ekstremt. Både til at få lidt varme midt i februar, til at opleve en kultur der er helt og aldeles anderledes end den jeg kender og til at møde nye mennesker. Dét bliver fedt og dét er jeg motiveret til.

Heldigvis er motivationen til træning og sund mad også ved at dukke op så småt og med to gange træning i denne uge er jeg godt på vej til at blive sommerlækker. Har et lille bitte hemmeligt mål om at der er røget de der 7-8 kg til sommer når jeg bliver færdig. Det kunne være cool.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar