søndag den 5. april 2009

Rod på 1. sal

Den kvikke læser vil hurtig ane, at det drejer sig om den mentale 1. sal eftersom jeg jo bor trygt og godt på 2. sal. Men der roder det tilgengæld også, så jeg ikke ved hvor jeg skal starte eller slutte for at få hoved og hale i tingene. Tingene, som nærmere bestemt er store, krøllede tanker, der har filtret sig godt ind i hinanden. Jeg mangler balsam til sjælen.

Det er irriterende, at et ellers begyndende og spirende forår skal overskygges af den slags. Som jo desværre også har det med være selvforstærkende så det næsten ikke er til at holde ud. Jeg synes bare jeg trænger til at noget går rigtig godt. Jeg trænger på den mest egoistiske vis til at tingene bare kører. Og fordi det (heldigvis) er så sjældent, at jeg har det sådan føles det ekstra hårdt. Jeg er led og ked af at høre, hvordan alle andre får job og kærester når jeg selv får afslag og kiksede dates. Det er måske barnligt, men jeg synes det er bunduretfærdigt. Jeg vil også, det er da for fanden snart MIN tur til at være heldig. Og ikke bare hænge fast i dagligdagens trummerum. Trave ud af en landevej der er så lige at den er kedelige. Synes næsten det værste er, at jeg ikke har TROEN på at tingene vender. At jeg ikke rigtig kan se de sideveje jeg kan dreje ind af for at møde nye oplevelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar