tirsdag den 19. maj 2009

Enten eller både og

Et eller andet sted, så synes jeg at de der ''enten-eller'' lister man af og til får på mail eller ser diverse steder er lidt platte. Men jeg synes også de er lidt sjove og kan være med til at give en del information om den der svarer. Så her kommer en af slagsen. Da jeg til tider har et særdeles veludviklet ubeslutsomheds-gen er det ikke blot enten eller, men også både og...


Morgenfugl eller natteravn?
Mest morgenfugl. Men der er nu noget over stilheden ved dagens begyndelse og slutning

Forår eller Efterår?
Efterår, ubetinget. Om foråret bliver jeg rastløs, om efteråret falder jeg til ro. Og har fået fyldt energidepoterne i løbet af sommeren

Ude eller hjemme?
Ude kan jo også være hjemme? Hmm. Base hjemme, men med udlængsel

Vingummi eller lakrids?
Vingummi. De sure af slagsen.

Biograf eller dvd?
Hver ting til sin tid, men biograf er altid et hit. Empire øverst på listen og Palads nederst. Ej, det må blive biograf.

Pest eller kolera?
Altså pest er jo udryddet mens kolera af og til optræser i epidemier. Så pest?

Vin eller øl?
Igen, hver ting til sin tid. En kold øl en sommerdag er ligeså fantastisk som et glas vin en vinteraften

Energisk eller doven?
Det veksler gevaldigt

Bly viol eller rejekælling? Hmm, jeg er vist bare min egen! Og en god mellemting- ikke den der råber højest, men heller ikke bange for at sige min mening

Bonderøven eller Blachmann?
Bonderøv... med et snert af Blachmann


Er der noget DU vil ha' svar på, så post en kommentar :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar