mandag den 11. maj 2009

Løbeskoene er kridtet!


Jeg har gjort noget fuldstændig hovedkuls. Nemlig kastet mig ud i et løbeprogram. Okay, det ER faktisk ikke hovedkuls, men ganske velovervejet. Eftersom abonnementet til Fitness.DK er opsagt (for dyrt i forhold til, hvor lidt det bliver brugt) og vejret indbyder mere til at være ude end inde er jeg gået i krig. I dag, første dag, lød det: En rute på 2,5 km og skiftevis 2 min. gang og 2 min. løb. Så på en omhyggelig opmålt rute zig-zaggede jeg mellem fodgængere og opdagede nye veje i lokalområdet. Det var faktisk okay. Ømme ben da jeg kom hjem, men jeg tror og håber det er starten på noget stort. Det kunne i hvert fald være fedt. Tanken om friheden i løb tiltaler mig. Ingen afhængighed af tid og sted, men bare afkobling (og prusten og stønnen).
Lidt uovervejet er det tilgengæld nok, at jeg er blevet lokket til at deltage i 'Alt for Damerne's' 5 km løb i juni. Hvor kom den lige fra? Men det er i hvert fald fremragende motivation til at blive ved.

Den stive rygrad er tilgengæld ved at blive lidt blød igen og kræver disciplin og viljestyrke. Somehow ER gulerodsstave og agurkestykker bare ikke rigtig helt det samme som vingummi, is og kage.

Ellers sker der vist ikke det helt store her. Har et tøm fryseren - spis sundt- spar penge projekt kørende. Skriver bachelorprojekt på højtryk, spekulerer over min fremtidige jobsituationer og holder udkig efter en dejlig mand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar