søndag den 11. oktober 2009

meget småt

Som sagt så gjort... en opdatering på sundheden i den forgangne uge. Og det kan vist konkluderes at den ikke var i top. En omgang influenza/forkølelse reducerede de fysiske udfoldelser og maden var heller ikke top. Jeg er ikke sikker på, at jeg skal sætte ord på intentionerne, så går de sjældent i opfyldelse.
I dag har faktisk været ret god og jeg har god aftensmad i vente. Jeg tror jeg ændrer strategi den kommende uge til at tage små skridt og lave små, men overskuelige mål for hver dag. Det vil desuden være en glimrende optakt til om 1 uge hvor jeg skal på "vægtstop-rådgiver" efteruddannelse. Det er selvfølgelig mest målrettet gravide, men jeg håber bestemt på, at det smitter af på min egen motivation til at sætte fut i sagerne.

I næste uge satser jeg på gode madpakker, sund aftensmad og min. 3 ture i motionscentret. Og så de små skridt....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar