mandag den 18. oktober 2010

Godt så.

Det kan så konkluderes at jeg nok næppe kommer igennem den der blog-challenge. Jeg tror jeg er noget frem til, at jeg ikke gider poste løs om ligegyldige ting (om resten af bloggen er det vil jeg overlade til dig, kære læser... ;-))

Egentlig arbejder jeg hjemme i dag for at få planlagt mit kommende vægtstop forløb til overvægtige gravide som bliver søsat i slutningen af måneden. Spændende. Og ret udfordrende fagligt og personligt. Men lige nu holder jeg forsinket frokostpause. Og så kom tankerne lige til at glide over i en anden udfordring, den der med at få smidt nogle kilo. Helt ærligt, så går det ikke bragende godt. Men det kan (skal) der jo laves om på, så jeg har givet mig selv en ny udfordring. At få dyrket noget motion i den her uge. Fordele: mange. Ulemper: ingen. Så hvad er der at rafle om?


Uge 42's motionsudfordring er som følger:

Man: crosstrainer (det vigtigste er klart at komme afsted i dag, så om det ikke bliver så længe jeg står der er mindre vigtig) - and she did it

Tirs: crosstrainer -yaeh hvor det kører indtil videre

Ons: Afhænger af, hvor flad jeg er efter nattevagt

Tors: fridag

Fre: crosstrainer - begynder at ku' li det :D

Lør: crosstrainer i sygehusets motionsrum - se lige glorien skinne..

Søn: crosstrainer - holder fri i stedet og lader op til en ny uge med god samvittighed



Ambitiøst? Måske. Umuligt: nej

Ingen kommentarer:

Send en kommentar