lørdag den 1. januar 2011

P.S, og mest for sjov med et snert af alvor

Som tidligere skrevet tror jeg ikke rigtig på nytårsforsætter, men nedenfor lidt om, hvad jeg gerne vil nå i 2011...


- jeg vil udfordres og udfordre. Tage beslutninger, rykke grænser
- se noget mere af Europa og verden. Rejse sammen med andre og måske også alene
- læse en masse gode bøger. Både dem der står i reolen, dem jeg finder ved en tilfældighed og dem jeg finder til "Bogudfordringen 2011" (hvad det er følger snarest i et indlæg)
- Se mindre fjernsyn, hvilket jo hænger fint sammen med ovenstående, og være mere kreativ
- udfordre mig selv i køkkenet (er i øvrigt sikker på, der findes personer som gerne vil være test-personer) og kaste mig over nye opskrifter. Har en idé om, at jeg skal prøve at lave noget indisk
- få brugt mit medlemskab i Fitnessworld (har faktisk allerede meldt mig til et hold d.4.1)
- blive sundere og shoppe nyt tøj fordi det gamle bliver for stort:D

Heldigvis tror jeg at langt de fleste punkter kan kombineres så det bliver både sjovt og fornøjeligt. Og nå ja, så er der alt det andet... Alt kan heldigvis ikke planlægges

Ingen kommentarer:

Send en kommentar