lørdag den 12. november 2011

Rejseplanen

Nej nej, ikke DSB's, jeg ved jo efterhånden hvordan togene til Næstved kører. Rejseplanen ift næste år, that is.
Selvom kontoen og tiden ikke helt tillader det kan man jo godt drømme lidt om at rejse. Ikke som virkelighedsflugt, men som inspiration og oplevelser. Fjerne horisonter, skønne solnedgange, fremmede mennesker, lugte og lyde... I like it :)
Godt nok har jeg ferie om en lille måneds tid,  men efter lidt diskuteren frem og tilbage i mit hoved har jeg besluttet at den skal tilbringes herhjemme med diverse hyggelige juleprojekter. Og en lille smuttur til Odense og Malmø.
Mit pas er i øvrigt også ved at udløbe så det skal fornyes snarligt inden jeg skal nogle som helst steder hen. Nyt pas skal jeg så i øvrigt også bruge i en helt anden sammenhæng - mere følger...

Tilbage til rejseplaner. Lige om lidt er det jo 2012 og udover at jeg har en god fornemmelse af, at det bliver et begivenhedsrigt år - der er noget i gære nemlig- skal der helt sikkert rejses.
Indtil videre håber jeg meget at jeg i løbet af årets første måneder kan komme et smut til Wien og besøge en veninde der bor der. Jeg venter sådan set bare på det nye vagtskema så jeg kan finde en friweekend og researche lidt på flybilletter.
Efter påske, i april har jeg endnu en uges ferie. Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg skal holde fast i den uge og satse på at en eller anden har tid og lyst til at rejse med mig et eller andet sted hen. Den anden mulighed, som indebærer lidt flere løse ender der skal bindes sammen er at se om jeg kan rykke den uges ferie til sidst på ferieåret og samtidig få ferie første uge i det nye ferie år og så tage resten af Caminoen. jeg kan SÅ meget mærke, at der er et hængeparti der. Eller, ikke et egentligt hængeparti, bare at jeg enormt gerne vil ned og trave i det nordspanske igen. Jeg mangler at afslutte det kan jeg mærke og 14 dage burde være nok til at gå fra Léon til Santiago. Samtidig kunne det være fedt at opleve caminoen på en anden årstid.
Alternativt kunne det være en mulighed at se om jeg kan få to ugers tidlig sommerferie og så 2 uger senere på sommeren.. det må jeg gå og pusle lidt med....

Så er der selve sommerferien. Der vil jeg selvfølgelig også gerne ud og opleve et eller andet, men så langt er jeg trods alt ikke nået i min rejseplanlægning. Desuden ved jeg jo heller ikke hvordan verden ser ud til den tid...
Rhodos

Ingen kommentarer:

Send en kommentar