fredag den 30. december 2011

Et år rinder ud

På årets næst-sidste dag har jeg lige besluttet, at der ikke skal være et langt "året der gik" i år. Medmindre jeg bliver så nytårssentimental/-nostalgisk/-vemodig d.1.1. at jeg laver et alligevel.

Men ellers passer det sq meget godt i forhold til 2011, der har været et lidt fladt og ikke særlig epokegørende år. For mig altså. Det har ikke været et dårligt år, det er bare fløjet afsted og har været jævnt kedeligt bortset fra Caminoen, Leo og alle de små og større dejlige stunder der har været rundt omkring. Enough said

Tilgengæld har jeg så store (for store?) forventninger til 2012. Jeg har bare en god fornemmelse af, at der kommer til at ske en masse spændende ting. Eller rettere, at jeg får dem til at ske. Det ligger og kribler indeni og jeg smiler ved tanken om nye eventyr og forandringer.
For indrømmet, 3 års krisen kradser. Den der "krise" som jeg ved kommer ca hvert 3. år og KALDER på forandring. Rastløsheden.. Udlængslen... Uroen...
Derfor er jeg sikker på, at der kommer til at ske ting og sager i det nye år. For rastløshed skal man handle på.

Der skal rejser på programmet. Den første bliver nok til Wien for at besøge en veninde. Caminoens støvede veje trækker i mig, men jeg er ikke sikker på det bliver i år. Har jo trods alt kun 6 ugers ferie. Planen er nu også en "større" rejse. Jeg gad godt at 2012 bliver året hvor jeg kommer til NY og jeg tror egentlig også der er ret god sandsynlighed for det.

Sundhed skal igen igen i fokus og jeg har faktisk intentioner om at besøge fitnesscentret et par gange om ugen. Jeg VED jo, at det er dejligt - eller ok- det er  udholdeligt, når først jeg er der. Grønt, groft og magert. Men, der skal også være plads til god mad og rødvin. Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg har en del kogebøger. Og dem vil jeg gerne bliver bedre til at bruge. Så jeg har planer om at finde en opskrift om ugen som skal laves. Det gælder også bagebøgerne.....
Dette til trods, er jeg sikker på at jeg er en langt tyndere udgave af mig selv når året er gået. Endda bare når halvdelen af året er gået. Jeg tror på det.

Så er der alt det andet. Jeg skal have dejlige stunder med dejlige mennesker. Oplevelser i det nære og det fjerne. Kultur og natur.
jeg glæder mig til et nyt og ubrugt år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar