onsdag den 16. maj 2012

Mellemfornøjet

Mellemfornøjet - et skønt udtryk. Og lige præcis hvad jeg er for tiden. Efter en periode med fuld knald på overskuddet og masser af entutiasme er jeg ramt af hverdagen og alt er sådan lidt "bah". Er mellemfornøjet med alting - ikke deprimeret og ikke jublende lykkelig, bare... mellemfornøjet.
Den der fornemmelse af at kede sig lidt og ikke rigtig synes der sker noget spændende i ens liv. Ingen nye mennesker, ingen nye udfordringer, ingen udsigt til forandring foreløbig. Lidt kedeligt egentlig.
Selvfølgelig er der nogle helt andre ting, som følelsen også bunder i, udover en tætpakket hverdag med vagter, togture og dage der flyver afsted for hurtigt.  I virkeligheden trænger jeg måske bare til, at der er nogen, der tager sig af MIG? Man kan blive så træt af at være den der enerådigt skal tage alle beslutningerne. Om alt.
Mit rationelle jeg ved godt, at det går over igen og sikkert også relativt hurtigt. Det hjælper bare lidt at lukke dampen ud. Har heldigvis også udsigt til et par gode lange weekender om ikke så længe. Synes jeg har 117 hængepartier jeg gerne vil have styr på uden at have tid til at styre dem. Ret beset er der også kun 1½ måned til jeg har sommerferie. Sol og strand, det bliver skønt!
Jeg tror jeg bliver nødt til at sidde og reflektere lidt over en kop kaffe på en café inden jeg skal på arbejde over hvordan jeg kan vende mellemfornøjet til fornøjet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar