onsdag den 8. januar 2014

20 random facts om mig...

Jeg har tyvstjålet det her fra andre blogs, og lister går man aldrig galt i byen med.
Ergo, 20 random facts om mig:

1. Jeg kan ret godt lide at læse bøger, men det seneste år har jeg læst uhyggelig lidt. Tror det vender nu

2. Jeg er ikke specielt begejstret for kæledyr (og der var både marsvin, kaniner, kat og hund sådan løbende gennem min barndom)

3. Jeg har et meget ambivalent forhold til min folkeskoletid, hældende til det negative

4. Jeg har jordens bedste arbejde, men de dårligste arbejdstider/-forhold

5. Jeg er ikke særlig god til at holde liv i potteplanter

6. Jeg slapper af når jeg laver mad. Og der skal helst være farve, smag og struktur

7. Jeg har boet i både Holland og Belgien

8. Jeg er datter, søster, moster, kæreste

9. Jeg kunne af og til godt tænke mig at mine bedsteforældre levede endnu - der ville være interessante snakke og spændende historier.

10. Jeg har ret mange gange prøvet at tabe mig. Den her gang lykkes det (igen!)

11. Sure vingummier og en eller flere varianter af karamel findes altid i min bland-selv slik pose

12. Jeg græd da jeg læste "Ekstremt højt og utrolig tæt på" af Jonathan Safran Foer

13. Jeg synes de fleste madpakker er ækle

14. Jeg synes lilla er en fantastisk farve

15. Jeg bruger for meget tid på nettet.

16. Jeg spiser ret tit med mine følelser. Dårlig vane nr 1.

17. Jeg er som regel i balance med mig selv

18. Jeg har brug for alenetid for at lade op.

19. Jeg skal snart starte nyt arbejde og befinder mig derfor ret meget i transit-mode pt.

20. Lige om lidt laver jeg en kop te i stedet for alt det kaffe jeg hælder ned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar