mandag den 27. februar 2012

Monday Monday

Tell me why I don't like Mondays.. tell me why...Sådan generelt har jeg nu ikke noget mod mandage, men alt for ofte er de det konkrete håndfaste bevis på, at weekenden er uomslutteligt ovre. Søndag aften kan man trods alt holde fast i en spinkel tanke om at weekenden endnu ikke er forbi... Måske er det derfor jeg altid ender med at gå alt for sent i seng...
I går ingen undtagelse, så lige nu sumper jeg på sofaen til en af de film jeg bare MÅ gense fra tid til anden - "Before Sunrise". Den film havner absolut i toppen af listen over favoritter. Sorgløshed, frihed, samhøringhed, kærlighed - 2 mennesker der får et blik af hinandens inderste. Blikke, der siger mere end ord. Så bliver jeg (igen) mindet om, hvad jeg gerne vil have og at det godt kan lade sig gøre..
Mandagen so far....

Til en forandring (sådan føltes det) havde jeg fri både fredag, lørdag og søndag - og skal faktisk først sydpå sidst på eftermiddagen - I like! Har ikke tænkt spor på arbejde, men nydt en weekend med besøg af en skøn veninde (og lidt for meget rødvin),få planer, træning (er faktisk begyndt at kunne lide det skidt), syning og en gåtur i det skønneste spæde forårssolskin.

Med sådan en weekend er det okay, at det er mandag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar