mandag den 23. april 2012

EGO dag

Jeg har holdt ego dag i dag. Ego, med store fede bogstaver.
Grundsubstansen er en fridag. Eftersom jeg synes der har været lidt vel rigeligt på programmet for nylig og jeg var ved at nå dertil hvor jeg egentlig synes alt og alle var irriterende og kunne ane at den røde lampe snart ville begynde at blinke, sørgede jeg for at dagen var fri for aftaler.
Startede med at sove længe, en vældig tiltrængt ting.
Resten af dagen har jeg nået en masse synes jeg egentlig...
Shopping - det bliver jo sommer en dag og garderoben skal fornyes af og til.
En spontan aftale med søster og nevø på en bænk i solen ved søerne hvor kastanjetræerne står og lyser lysegrønt så det er en fryd for øjet.
Tryllede 3 m stof om til et dynebetræk der kan rumme en juniordyne
Stegte fiskefrikadeller til madpakken og fryseren.
Sumpede på sofaen til Grey's
Ordnede diverse småærinder - det ene er jeg spændt på, hvilket udfald giver.
Cykelde en lang tur ud ad Strandvejen, nød udsigten over Øresund, 1000 anemoner i skovbunden, lysegrønne træer og den friske luft. NU skal der igen gøres noget ved de der ekstra kilo. Sommerferien (og badetøjssæsonen) rykker tættere på...

Og gud hvor har det været skønt!
Dage som de her skal man huske at sætte på kalenderen og prioritere for de giver SÅ meget ekstra energi og livskvalitet!.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar