torsdag den 18. september 2008

Typisk!! (advarsel - brok)!

Det er SÅ typisk. Finder god profil på Dating. Kredser lidt om den, komponerer et brev og trykker send. Får svar, et godt langt et. Skriver tilbage. Får svar igen. Med afslag af en eller anden given grund. Men også med komplimenten om, at jeg har en god profil og hvis ikke det var fordi xpq så havde jeg bestemt fået et bedre svar. Tak. Jeg sætter selvfølgelig pris på ærlighed, men bliver også så træt så træt. Så kan man nemlig starte helt forfra igen med sin søgen. Det er så opslidende. Spredehagls-taktikken er midlertigt droppet. Jeg har dårlig brev-karma åbenbart.
En klog kvinde har udtalt at man ikke skal nøjes med en mand der ikke får sommerfugle i maven over en. Det er så sandt som det er sagt, men for fanden, hvor er det de befinder sig de der søde sjove og helt almindelige mænd? Hvor mange nitter skal man igennem for at vinde den store gevinst?
Jeg tror det er ude i den virkelige verden hvis jeg skal være helt ærlig. Tror i hvert fald der ville komme det bedste resultat ud af det fordi der ofte er mulighed for at se hinanden an på en lidt anden måde end når man mødes efter kortere eller længere tids brevskriveri og hvor formålet er at se hinanden med henblik på om man kan blive kærester. Det er ligesom knald eller fald ved første møde.
Men hvis det er ude i den virkelige verden, så opstår problemet når man vader rundt i en næsten ren kvindeverden til daglig og ikke har en omgangskreds der er fuld af mænd. eller går til et eller andet aftenskolekursus hvor de også er. Og hvad er næste skridt så?
Der må ny taktik på banen, men hvilken?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar