onsdag den 29. december 2010

småt 2

Nytårstorsk, tanketorsk, torskedumt, trække torsk i land.
Jeg skal ikke spise torsk nytårsaften medmindre det er hvad sygehuset serverer. Tanketorsk har jeg vist ikke lavet nogle af for nylig. Snorker gør jeg ikke, men fortæller kun historier på russisk siger pålidelige kilder. Og selvfølgelig gør jeg heller ikke torskedumme ting.
Nytår er det lige om lidt. Min nytårsaften skal fejres på fødegangen - gad vide hvormange der synes de skal have fødselsdag der? Den 1. og d.2 skal så i øvrigt også tilbringes i Næstved- ikke meget festivitas dér. På den positive side, så slipper jeg for tømmermænd. Og jeg har tænkt mig at tage stærkt revanche i 2011. Altså ikke med drikkeriet, men med at gøre hverdagen til en fest.

Nu hvor året rinder ud melder eftertænksomheden og tankerne sig om fortid, nutid og fremtid. Jeg går lidt og pønser på nogle ting der (måske) skal ske i 2011, men de skal lige tage form stille og roligt i mit hoved. Sløret skal ikke løftes for dem endnu. Jeg tror dog det er mere end bare nytårsgriller.....
Er ikke helt færdig med at evaluere 2010, men det har i hvert fald været knap så begivenhedsrigt som 2009. Jeg er tilgengæld ret spændt på 2011, det kunne godt blive et ret udfordrende/anderledes/interessant år. Apropos tidligere også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar