mandag den 30. januar 2012

Uge 4 kom og gik igen

Uge 4 fløj afsted så der ikke blev tid til særlig meget andet end arbejde og et besøg fra Jylland af det mødrene ophav. Vældig hyggeligt, men kokkerering blev det ikke til.
Jeg satser stærkt på at tage revanche i denne uge med en opskrift, hvilket også er oplagt da madklubben kommer på besøg onsdag. Inden da er jeg selv gæst hos en veninde - der findes da næsten ikke noget bedre end at slippe for at lave aftensmad...

Derudover venter februar som bekendt lige om hjørnet. Jeg har tanker der kører rundt - på den gode måde tror jeg nok - om store og små ting, fortid, nutid og fremtid alt imens jeg læser næsten alt jeg kan der handler om at være i nuet og gribe dagen i dag samtidig med man flytter sig lidt. Det er fascinerende og ret interessant faktisk. Alle de mekanismer der finder sted hele tiden som der skal navigeres i. Synes sjældent der er de lette løsninger, men udfordringer er også godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar